StartBoard

Veelgestelde vragen

Geen antwoord op je vraag? Neem gerust contact op

Vind hier het antwoord op je vraag

Investeerders en gemeentes beoordelen krediet-, vergunning- en bbz-aanvragen op verschillende aspecten. Het ondernemingsplan helpt deze partijen een beeld te geven in een aantal belangrijke aspecten, echter, heeft het laten maken van een ondernemingsplan geen invloed op andere aspecten, zoals de concurrentie en de kennis en ervaring van een ondernemer. Kortom: het laten maken van een ondernemingsplan is geen garantie op een succesvolle aanvraag. Het draagt echter wel bij aan een succesvolle aanvraag.

De meeste ondernemingsplantrajecten duren ongeveer anderhalve week. Na ongeveer een week staat het concept voor de opdrachtgever klaar. Het verwerken van de aanvullingen e/o feedback duurt, afhankelijk van de omvang hiervan, ongeveer twee of drie dagen. Uiteraard denken wij altijd mee met onze opdrachtgevers. Dus mocht de opdrachtgever haast hebben, proberen wij het altijd in te passen in onze agenda.

De kosten van een traject zijn o.a. afhankelijk van het doel van het ondernemingsplan, de branche en de complexiteit van het bedrijfsidee. Daarnaast spelen uw kennis en ervaring een belangrijke rol bij de tariefsbepaling. Een basistraject kan al worden uitgevoerd vanaf circa 399,-. Wanneer je de exacte prijs van een eventueel ondernemingsplantraject wilt weten is bellen altijd de snelste weg. Genoemde bedragen zijn excl. btw.

Het team van StartBoard kan uiteraard niet in de portemonnee kijken van een opdrachtgever. Wij proberen om die reden zo veel mogelijk de opdrachtgever tegemoet te komen. Wij bieden dan ook de mogelijkheid om in twee termijnen te betalen. Hierbij dient de eerste termijn betaald te worden voor het ondernemingsplantraject van start gaat. De tweede termijn dient voldaan te worden nadat de conceptversie is verstuurd. In uitzonderlijke gevallen bieden wij ook de mogelijkheid aan om in zes maanden te betalen. Hier zijn echter wel extra kosten aan verbonden.

De gemiddelde doorlooptijd van het ontwerp van een huisstijl e/o logo is één tot twee weken. Aangezien het ontwerpen van een huisstijl e/o logo een creatief proces is, kunnen we niet exact aangeven hoe lang het zal duren voor dat het ontwerp klaar is. Uiteraard denken wij altijd mee met onze opdrachtgevers. Dus als de opdrachtgever haast heeft, proberen wij het altijd in te passen in onze agenda.

StartBoard maakt ontwerpen met populaire Adobe Creative programma's, zoals InDesign, Illustrator of Photoshop. Het ontwerp kan in deze programma's in veel verschillende soorten bestandtypes worden geëxporteerd. De opdrachtgevers krijgen de ontwerpen in alle gewenste bestandtypes. Gangbare bestandsformaten zijn bijvooreeld: EPS, AI, PDF, JPG, GIF en PNG. EPS en AI. Hiermee kunt u zonder kwaliteitsverlies oneindig de ontwerpen vergroten of verkleinen. Ook ontvangt u de, in het ontwerp verwerkt, lettertype(n) digitaal. Mocht u in de toekomst andere bestandsformaten nodig hebben, dan leveren wij die uiteraard kosteloos aan.

In eerste instantie sturen wij meestal 6 tot 8 conceptvoorstellen. Afhankelijk van uw feedback bepalen we of we kunnen voortborduren op één van deze concepten, of dat we wellicht meer concepten moeten presenteren. Er zit dus geen limiet aan het aantal voorstellen. Wij gaan door totdat u tevreden bent!

Via de website kunt u gemakkelijk een belafspraak maken met ons of u kunt gelijk even 033 23 40 555 bellen. Vervolgens kunnen we telefonisch even overleggen wanneer de fotograaf of videograaf langs kan komen.

De locatie van het laten maken van portretfoto's is sterk afhankelijk van de wensen en behoeften van de opdrachtgever. Indien de opdrachtgever op zoek is naar portretfoto's zonder achtergrond is het handig om dit bij de fotograaf in Amersfoort te laten doen. Indien de opdrachtgever liever portretfoto's in eigen pand of nabije omgeving willen, is dit uiteraard ook mogelijk.

Wij hebben uiteraard de producten nodig, waarvan de foto's gemaakt moeten worden. Als het om kleine producten gaat is het makkelijkse om de producten naar ons op te sturen. Deze krijgt u uiteraard terug op het moment dat de productfoto's gemaakt zijn. Bij grote producten is het mogelijk dat wij op locatie komen fotograferen en dus onze materialen meenemen naar u. Hiervoor moet u met ons een afspraak maken.

Wij schieten altijd foto's en video-opnames op basis van het doel waarvoor het benodigd is. Indien het noodzakelijk is om meerdere achtergronden te gebruiken, doen wij dit uiteraard. Dit is vaak het geval bij bedrijfsvideo's, interieurfoto's en portretfoto's.

De duur van de bouw van een website is sterk afhankelijk van de complexiteit van de website. Hiernaast is het afhankelijk van de benodigde functionaliteiten, wanneer wij teksten en afbeeldingen krijgen aangeleverd en de omvang van de feedback die wij krijgen van u. Uiteraard denken wij altijd mee met onze opdrachtgevers. Dus mocht de opdrachtgever haast hebben, proberen wij het altijd in te passen in onze agenda. Meestal duurt de bouw van de eerste versie van een website ongeveer twee weken.

Na het bouwen van de website bieden wij onze opdrachtgevers de mogelijkheid om voor een maandelijkse fee van €30,- (excl.) de website in ons beheer te houden. Daarbij krijgt u (gratis) twee uur aan aanpassingen per maand. Maakt u geen gebruik van deze uren? Dan kunt u deze uren op een later tijdstip uiteraard nog gebruiken. Mochten de aanpassingen langer duren dan de opgespaarde uren per maand dan betaald de opdrachtgever €45,- (excl.) per uur voor het laten verwerken van de aanpassingen.

De opdrachtgever dient zijn of haar wensen door te geven, zodat wij gericht de website kunnen maken. Hiernaast levert de opdrachtgever veelal (niet uitsluitend) de teksten en afbeeldingen aan voor op de website. Daarbij proberen wij u uiteraard zo goed mogelijk te helpen.

Ja! Nadat wij alle feedback hebben verwerkt en u helemaal te tevreden bent met de website geven wij u toegang tot uw website. Hierdoor bent u in staat om zelf uw website aan te passen. Geen verstand van het aanpassen van een website in HTML of PHP? Wij kunnen uiteraard ook uw aanpassingen voor u doorvoeren. Hiervoor kunt u maandelijks betalen voor het beheren van uw website of per aanpassing betalen.

De duur van de bouw van een webshop is sterk afhankelijk van de complexiteit van de webshop, het aantal producten, het aantal betaalmogelijkheden, benodigde functionaliteiten en de omvang van de feebdack die wij tijdens het bouwproces ontvangen. Uiteraard denken wij altijd mee met onze opdrachtgevers. Dus mocht de opdrachtgever haast hebben, proberen wij het altijd in te passen in onze agenda. Meestal duurt de bouw van de eerste versie van een webshop ongeveer twee weken.

Allereerst willen wij uiteraard weten wat uw wensen en behoeften zijn aangaande de webshop. Dit moet u dus zo goed mogelijk aan ons doorgeven. Hiernaast levert de opdrachtgever veelal (niet uitsluitend) de teksten en afbeeldingen aan voor op de webshop. Daarbij proberen wij u uiteraard zo goed mogelijk te helpen. U kunt bijvoorbeeld productfoto's door ons laten maken, teksten laten schrijven of een bedrijfsvideo laten maken.

Na het bouwen van de webshop bieden wij onze opdrachtgevers de mogelijkheid om voor een maandelijkse fee van €60,- (excl.) de webshop in ons beheer te houden. Daarbij krijgt u (gratis) twee uur aan aanpassingen per maand. Maakt u geen gebruik van deze uren? Dan kunt u deze uren op een later tijdstip uiteraard nog gebruiken. Mochten de aanpassingen langer duren dan de opgespaarde uren per maand dan betaald de opdrachtgever €75,- (excl.) per uur voor het laten verwerken van de aanpassingen.

Ja! Nadat wij alle feedback hebben verwerkt en u helemaal te tevreden bent met de webshop geven wij u toegang tot uw webshop. Hierdoor bent u in staat om zelf uw webshop aan te passen. Geen verstand van het aanpassen van een website in WordPress, Litespeed of Magento? Wij kunnen uiteraard ook uw aanpassingen voor u doorvoeren. Hiervoor kunt u maandelijks betalen voor het beheren van uw webshop of per aanpassing betalen.

Nee, als je in een sterk concurrerende branche zit, kunnen wij niet garanderen dat je op een hoge positie komt te staan. Wij kunnen echter met de juiste tools en middelen ervoor zorgen dat de website of webshop zo hoog mogelijk in de zoekresultaten komt te staan en in ieder geval beter vindbaar wordt. Bedrijven die dit overigens wel beloven, bluffen gegarandeerd.

Het optimaliseren van de vindbaarheid van een website of webshop is een tijdrovende bezigheid. Onze werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het uitvoeren van zoekwoorden-onderzoeken, het uitvoeren van analyses, het schrijven van content en het verbeteren van de linkstructuur of andere zaken op het webdomein. Daarbij is het oogpunt altijd het beter vindbaar maken van de website of webshop. Verder houden wij ons bezig met het werken met verschillende soorten software om de vindbaarheid continue te monitoren om er zeker van te zijn dat we de website steeds beter vindbaar maken of vindbaar houden.

Een aantal verbeteringen die wij kunnen uitvoeren, maken een website of webshop vrijwel gelijk beter vindbaar, echter, is het daarbij belangrijk dat Google dit daadwerkelijk gaat indexeren. Het goed laten indexeren van een website kan veel tijd kosten. Daarbij is het ook nog eens sterk afhankelijk van de concurrentie van een zoekwoord. Zoekwoorden in minder concurrerende branches kunnen al in een aantal maanden goed vindbaar worden. Websites of webshops gericht op concurrerende zoekwoorden worden daarentegen soms pas na een half jaar tot een jaar goed vindbaar.

Ja! Met Google AdWords betaald men per klik op zijn of haar website of webshop. Als u het hoogste bod uitbrengt op een specifiek zoekwoord staat u gegarandeerd op de eerste pagina en zelfs de eerste plek. Kortom: u kunt betalen om bovenaan te staat in Google.

Allereerst betaald de opdrachtgever €100,- (excl.), hiermee wordt de eerste AdWords-campagne gestart. Met de uitzet van deze campagne wordt gekeken welke zoekwoorden het beste presteren of converteren. Het betaalde bedrag is daarbij bedoeld om de eerste bezoekers naar de website te bekostigen. Als een klik bijvoorbeeld gemiddeld €1,- kost dan betaald u hiermee dus voor 100 bezoekers op uw website /webshop. Vervolgens vind er overleg plaats en wordt de campagne geoptimaliseerd. Vervolgens betaald u voor de werkzaamheden van StartBoard en het aantal bezoekers dat u wilt hebben op de website per periode. Bijvoorbeeld voor 100 bezoekers ter waarde van €2,50,- per maand, ofwel €250,- per maand. Daarbij wordt u uiteraard geadviseerd door één van onze specialisten.

Ja, alle zoekmachines bieden de mogelijkheid om alleen te adverteren op een specifieke regio. Veel van onze klanten kiezen bijvoorbeeld om alleen te richten op een bepaalde regio. Dit is vooral handig als grote afstanden op marge inleveren. Een mooi voorbeeld is een tuinier die voornamelijk in de regio bekend wil zijn en wil werken om niet alleen maar in de auto te hoeven zitten.

Telefoonnummer StartBoard033 2340 555
Telefoonnummer StartBoard033 2340 555